Cum să crești autoritatea unui website

Autoritatea unui site web este un factor foarte important pentru rank. Cu cat este mai credibil site-ul tau, cu atat vei obtine un rank mai bun pe Google. Cum masoara motoarele de cautare credibilitatea unui site si ce poti face pentru a o imbunatati?
1. ELEMENTE CARE INFLUENTEAZA CREDIBILITATEA WEBSITE-ULUI
Exista cateva elemente pe care motoarele de cautare le-au folosit pentru mult timp ca sa determine credibilitatea unui site:
a. Backlink-uri: sunt link-uri catre site-ul tau care au rol important in credibilitatea site-ului. Daca site-ul tau are in mare parte link-uri de calitate proasta, atunci efectul va fi unul negativ din punctul de vedere al ranking-ului. Link-urile de pe site-uri cu o reputatie buna vor avea un efect pozitiv.
b. Link-uri catre alte site-uri: daca site-ul tau contine multe link-uri catre site-uri irelevante sau care fac parte din alt domeniu de activitate, vor avea o influenta negativa. Daca pe site-ul tau sunt prea multe link-uri afiliate, reclame sau daca multe dintre link-urile catre alte site-uri nu mai sunt valabile atunci si acest aspect poate avea o influenta negativa.
c. Pagini fara erori: motoarele de cautare nu-ti vor considera site-ul ca fiind unul credibil daca website-ul tau are multe erori. Paginile nu trebuie sa aiba link-uri sau imagini care nu mai sunt valabile. Greselile gramaticale din text pot fi inca un semn ca site-ul tau este unul de slaba calitate.
d. Vizitatori: Google are multe modalitati prin care iti urmareste numarul de vizitatori. Un website care are trafic este mult mai credibil decat unul care are doar cateva vizite.
e. Website usor de navigat: un site usor de inteles in care gasesti cu usurinta paginile, demonstreaza ca este un site bun. Daca, cei care intra, gasesc ceea ce cauta in paginile tale de pe site, motoarele de cautare le vor da un “boost”. In plus, o structura buna a site-ului ajuta motoarele de cautare sa indexeze mai repede si mai usor toate paginile.
2. ELEMENTE NOI CARE INFLUENTEAZA AUTORITATEA UNUI WEBSITE
In plus fata de elementele prezentate mai sus, exista cateva altele care influenteaza credibilitatea site-ului tau.
a. De cate ori a fost mentionat site-ul in mediul social: cu cat este mentionat mai mult site-ul tau pe Twitter, Facebook, Google+ si pe alte canale sociale, cu atat este mai credibil. Bineinteles ca, doar mentiunile reale ale persoanelor cu conturi reale vor avea o influenta pozitiva. Like-urile si mentiunile false vor avea o influenta negativa.
b. Verificarea autorului: paginile web care au autor verificat cu o reputatie buna poate aduce ranking-uri mai bune pe Google.
Un site credibil este important pentru a avea o afacere online de succes. In plus fata de ranking-urile mari pe Google si pe alte motoare de cautare, oamenii tind sa cumpere produsele sau serviciile oferite mai mult de pe site-urile credibile.
Recommended Posts

Greșeli care îți pot afecta campania de optimizare SEO
decembrie 14, 2016

Noua abordare a link building-ului
august 12, 2016